Planer kan man inte följa

Det blev mera köttbullar idag i stället för pepparkaksfigurer. Men jag han få färdigt brysselkex och konjakskransar.

Dagen blev lite kortare än jag tänkt mig eftersom jag har skjutsat lilla frun till och från lasarettet för en undersökning. Efter det så behövdes lite fika och glögg och tiden rinner iväg så snabbt. Det trista vädret gör ju ingen glad heller. Man får trösta sig med att det inte går åt så mycket ved till pannan.

Förresten, nu har vi flyttat vår pålle, Blesi, till granngården, som också har islandshästar. Då får han lite sällskap. Fast han hålls undan av den valack, som sedan tidigare är herre på täppan. Han vill ha sina ston för sig själv - vad det kan vara för glädje för en valack. :-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Who knows!

Lev väl.:-))

2008-12-18 @ 09:37:45
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: L8er

Vet hur det är... Jag och förkylningen kämpar på. Idag putsade vi Nickes fönster och bytte till flygande grisgardinerna. :-)Han hade skolavslutning på förmiddagen så i morgon blir det julklappar och städning, om jag orkar vill säga.

2008-12-18 @ 15:54:33
Postat av: Rut

Du tycks vara en hejare i köket.

Min salig man hade tummen mitt handen när det gällde hushållsgöromål men han var desto skickligare med hammare och spik.

Olika falla ödets lotter.

Hoppas att det inte var något med allvarligt med din lilla fru när hon måste uppsöka sjukhuset.

2008-12-18 @ 16:53:03
URL: http://rut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0