Sista måndagen

Nu har nedräkningen börjat på allvar. Jag har i stort sett flyttat över alla mina arbetsuppgifter till kollegor. Bara två saker kvar som ska fixas. Idag får jag plocka med mig lite personliga prylar, som ska tillbaka hem. Jag vill ju inte sitta på en tom arbetsplats de dagar som är kvar så jag får ta med mig lite i taget.

I kväll blir det inget pepparkaksbak för vi ska på en julkonsert i Ljungs kyrka i Ljungskile. Och i morgon ska jag vara chaufför åt lilla frun som ska på jul-Liseberg med sina kompisar. De ska passera en restaurang också - därför behövs en chaufför. ;-)

Onsdag får bli bakdag så det blir några pepparkaor till Lucia. Tycker ni det låter mycket med 600 kakor? De går åt innan 20-dag Knut, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: woopsidaisy

Nej, vi brukar oxå baka hundratals pepparkakor. Vi spritsar dom och testar gärna lite olika kryddningar. Testa gärna att ha i lite chilipeppar i pepparkaksdegen. Det ger ett litet sting. Förra året hade vi även kakao i pepparkaksdegen, plus chili. Supergott! Det blir nog favorit i repris i år.

2008-12-08 @ 17:28:26
URL: http://killingmanjaro.blogg.se/
Postat av: skogsfrun på dal

Bosse, har funderat och undrar, var du möjligen en av de 2 killar som satt i ett eget krypin/kontor inte långt från arkivet, en eller kanske båda hade hund (fast inte med sig) tror vi sågs ibland på SBK:s träningsplan. om inte, minns du dem?

2008-12-09 @ 06:38:41
Postat av: [ A N N A Å H L S T R Ö M ]

Taaack ! :D:D

2008-12-09 @ 11:32:00
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0