Första försöket

Så är det dags att ge sig in i bloggvärlden. Jag tänkte att det kan vara bra att ha något att pyssla med när man ska bli pensionär. Det kanske blir lite glest i början men jag ska försöka öka på efter hand som jag blir varm i kläderna.

Det är min dotterdotter som med sin trevliga blogg fick mig att starta själv också. Hade inte tänkt så mycket på det här med blogg tidigare utan bara läst lite då och då. Men ju mer man läser i andras bloggar desto mer upptäcker man att det går bra att skriva om precis vad som helst. Och då har ju alla något att skriva om. :-)

Jag är inte så bra på det här med kluriga förkortningar men jag får väl lära mig efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0