Nu är det rätt förkylt

Barnbarnen var och hälsade på i helgen och de minsta var förkylda så de lämnade kvar lite lagom med baccelusker så att morfar åkte på en rejäl förkylning. Man får passa näsan så det inte droppar ner i tangentbordet.

Annars passar väl förkylningen rätt bra ihop med det uschliga väder vi har just nu här på västkusten. Det är tur man har hundarna som måste ut på promenad annars fick man väl ingen frisk luft alls. När jag kom hem från jobbet idag hade lilla frun eld i vedspisen så det var extra skönt att komma in från rusket. Sedan fortsatte vi med brasa i öppna spisen - det är tur att det finns gott om ved.

I kväll har jag beställt Glukovett till gammelhunden så han inte får så ont i sina leder. En liten skopa om dagen gör att han hänger med riktigt skapligt trots sina dryga tio år.

Nu ska jag bara göra en koll på min dotterdotters blogg och sedan ska jag gå knyta mig.

Kommentarer
Postat av: [ A N N A Å H L S T R Ö M ]

Hur gammal blir en labrador? Och jag kan hjälpa dej att få bloggen finare. :-)

2008-11-12 @ 07:36:13
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/
Postat av: [ A N N A Å H L S T R Ö M ]

Såklart använder jag öronen också när vi har Snygg-Patrik :D

2008-11-12 @ 16:05:26
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0