Här är alla katterna

Alla sex

Mirra och Frippe är syskon och kommer från Knivsta. De åkte med lokföraren på ett X2000-tåg till Göteborg. Det var för tio år sedan. Året därpå föddes Trixi, Picko och Nano. Sota fanns redan i huset när vi flyttade in.

Vårtecken: Såg första kopparödlan idag. Tyvärr ihjälbiten av någon katt och sedan överkörd av Lilla Fruns bil när hon åkte till jobbet. Den var så illa tilltygad så jag ville inte ta någon bild.

Lena från Lärjeåns dalgång: Lilla frun har kusiner i Gunnilse - kanske gemensamma bekanta?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken härlig "liten" kattfamilj Du har:))

Katter är underbara djur, jag har bara två!

De åstadkommer en del överraskningar, som små möss i bokhyllan:(

Ha en skön och solig vårhelg!

2009-04-18 @ 09:50:14
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: A n n a Å h l s t r ö m

Söta katterna. :) Jag har varit på kattutställning med pappa, så jag har också några bilder på katter på min blogg!

2009-04-18 @ 15:17:12
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Lena

Så fint Sota passar in kattfamiljens färger och vita tecken!

Världen är liten! I Gunnilse har vi vår närmaste affär men känner inte några där. Vi har ju bara bott här i 30 år och Gunnilse är Angered, inte Bergum, längre in i dalen.

2009-04-19 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0