Zingo ser spöken

När jag var ute med hundarna i skogen idag, ställde plötsligt Zingo upp sig och började skälla. Det hade kommit ett florstunnt lager snö på en sten och han trodde väl att det var snömannen som satt därborta.
En sten med lite snö på får Zingo att bli fundersam.

Passade också på att ta bild på Zingo med sin favoritsysselsättning - bära pinne.
Zingo med pinne

Det blev också en bild på gamle Buster, när han sitter och filosoferar.
Den gamle gråskäggige tar sig en funderare

Även Blesi har blivit fotad idag.
 Blesi från sin bästa sida Blesi får lite

I eftermiddags överraskade jag lilla frun med en kaka till kaffet. En rutkaka efter min mammas handskrivna och något kortfattade recept. Så här blev resultatet. (Nu är bara hälften kvar.)  :D
Rutkaka efter mammas handskrivna recept

Kommentarer
Postat av: L8

Det är så man längtar upp! Jättefina bilder. Nicke stack till backen i går med tefatet men kom hem efter 45 min, det gick inte att åka... Jag är i karantän eftersom jag och magen inte är sams, men resten verkade pigga i morse.

2009-01-19 @ 09:58:23
Postat av: Kerstin

Hej!

Fina bilder på underbara djur!! Visst är det lätt att fota med nya kameran? Heja på.

Har Du ett rec på kakan?

I dag snöar det för fullt.

Ha det:))

2009-01-19 @ 11:25:38
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: skogsfrun på dal

Mysiga bilder på hundar och pålle:) Kakan har du antagligen all heder av, om den smakar lika gott som den SER god ut.

2009-01-19 @ 13:45:44
URL: http://barasaras.bloggagratis.se
Postat av: [ A N N A Å H L S T R Ö M ]

Fina bilder morfar !:D

2009-01-20 @ 18:29:47
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0