Värmerekord

Hörde på väderleken att högsta temperaturen idag, 11,5 grader, hade uppmätts vid Torpabron ett par mil härifrån. Här hemma har vi varit uppe i 9 grader. Visst går det åt rätt  håll.

Fast idag blev det en lat-dag. Lilla frun fick skjuts till tandläkaren i Trollhättan och på vägen hem stannade vi hos blomsterhandlar'n och köpte lite vår. Det vill säga påskliljor och mini-enar för utplantering. Och så en dröse fröpåsar.

Kan också meddela att pc:n, som varit på service, kom tillbaka idag. Nu verkar allt fungera som det ska.

Kommentarer
Postat av: Dotera

Hallå där räddarhjälte!

Det är bra att du håller ångan uppe trots pensionering...fast det är väl ingen risk att det blir allt för lugnt, det ser väl "Lilla frun" till ;o)

Du är väl nöjd med resultatet från Melodifestivalen, förstår jag! Jag gillade också Malena, även om Snälla, snälla nog var min riktiga favorit. Det var ovanligt många bra låtar i år, och bra spridning på sorterna. Christian skulle absolut vara uppe och titta, och han blev jättebesviken när inte "de vita gubbarna", dvs EMD vann.

Du kan hälsa mamma att hon kollar in vlt.se, för nu har de hittat min försvunne arbetskamrat. Som väntat i ån, men det känns ändå som en lättnad med tanke på hans familj att han kommit tillrätta.

Kram!

2009-03-20 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0