Rådjursbesök

På väg hem med hundarna efter långpromenaden, såg jag något brunt som rörde sig i skogsbrynet vid hästhagen. När jag kom fram och fick fri sikt såg jag att det var ett rådjur. Men jag hade inte min stora kamera med utan bara kompaktkameran. Problemet med den är att den inte har någon sökare utan man ska titta på bildskärmen. I starkt solsken ser man inget alls på skärmen utan man för höfta till det så gott det går. En bild blev i alla fall skaplig.

090525

Så länge vi stod still, rörde hon sig inte. Sedan var hon bara försvunnen. Jag borde nog alltid bära med mig halvkiloskameran.  ;-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fin bild likafullt! Blir jobbigt att vara fullt kamerautrustad jämt!

Ha en bra dag!

2009-05-26 @ 09:32:05
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: A n n a Å h l s t r ö m

Ja, du ska alltid ha med dej stora kameran :D

2009-05-26 @ 17:04:16
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0