Åter på nätet

Natten mellan torsdag och fredag gick åskan våldsamt samtidigt som regnet öste ner. Jag drog ur alla kablar och somnade om. På morgonen återställdes allt - inga problem. Men på fredagkvällen upptäckte vi att kontakten med internet var borta. Efter lite efterforskning fann jag att det var transformatorn till den trådlösa routern, som pajat. Troligen hade de inget med åskan att göra. Lösningen blev ett samtal till min son, som jobbar i IT-branchen och idag var han uppe och installerade en ny router. Tack, grabben!

Idag har det fortsatt att vara oväder så det har bara varit en snabbtur med vovvarna. Fast igår var det fint höstväder och då passade jag på att ta några höstbilder.

091003
Solen strålade in mellan träden.

091003
Höstens färger kommer fram.

091003
Ett typiskt får i höstkläder (?)

091003
Zingo poserar i skogen. Vad gör man inte för en godis från matte.

091003
Buster lunkar på i höstsolen.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka härliga bilder, djur och natur, kan det bli bättre!

Ha det gott!

2009-10-04 @ 09:46:01
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0