Inga bilder idag heller

Och ändå har det varit fint väder. Riktigt svettigt i den höga luftfuktigheten. Men nu på kvällen låter det som om regnet har återkommit. Passade i alla fall att få klippt gräset när vädret var så bra. Lilla Frun och jag var en sväng till Torp och inhandlade en ny grästrimmer/slysåg. Så nu ska vi få bort lite av all oönskad växtlighet om vädret tillåter.

Jag har annars ägnat kvällen till att testa alla funktioner i min nya mobil. Jag kan i alla fall ringa på den nu...

Kommentarer
Postat av: Anki

Inte illa att du kan ringa på en mobil! LER

2009-09-01 @ 23:27:08
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: L8er

Den får vi se på lördag - en mobil som man kan ringa med! ;-) Det är en hel djungel det där med mobiltelefoner. Miml och d.ä har spanat runt eftersom d.ä ska köpa sig en ny om cirka 2 veckor. D.y ska få, som alla småsyskon brukar, ärva den avlagda. (Den avlagda är min gamla som lades åt sidan när d.ä kom hem från England, men som har fått gjort tjänst hela sommaren eftersom d.äs förra hade gått sönder bortom lagningsbarhet och d.ys gått sönder tillsammans med den enda laddaren. De mobilerna blev verkligen använda.)

2009-09-02 @ 08:47:24
URL: http://lilalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0