Tillbaka

Det gick bra med målningen uppe i Hallstahammar så jag var hemma igår kväll igen. Har tagit det rätt lugnt idag. Det blev en tur i skogen med hundar, Lilla Frun och en svampkorg. Vi fick gå hem när korgen blev rågad - fortfarande mycket kantareller. Dessutom har jag hunnit klippa gräset.

När jag skulle gå ut till matkällaren för ett par timmar sedan upptäckte jag att vi hade besök på gården - en räv! Den kom förbi mellan mig och bilarna, ett par meter framför mig. Sedan gjorde den en sväng runt bilarna och vänd upp emot skogen. Jag pratade med den och den stannade och tittade på mig ett par gånger innan den försvann. En riktigt grann och fullpälsad räv var det. Varför har man inte kameran med sig i alla lägen?

Kommentarer
Postat av: Anki

Nu får du allt ha kameran med dej alltid ifall räv vännen dyker upp igen.

2009-09-13 @ 13:07:35
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, så är det oftast, när det verkligen händer ligger kameran på fel plats!

Hörde räven sent i går kväll, blir lite orolig för hönsen, trotts att de är väl inhägnade!

2009-09-13 @ 14:41:11
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0