En härlig lördag

Nu har vi precis sett färdigt "Fantomen på operan", som gick på TV2 ikväll. Jag är inte så förtjust i musikalmusik men denna är en höjdare. Andrew Lloyd Webber är verkligen duktig. Sedan har han en bror, som hanterar sin cello helt underbart. Vi lyssnade på honom när vi var i London för rätt många år sedan.

Här kommer några bilder från dagens hundpromenad.

090523
Grannen har börjat med kossor. Här är en del av gänget.

090523
Mitt i bland kalvarna ligger pappa tjuren.

090523
Så här grann är farsan i närbild.

090523
En av fruarna med en yngre förmåga.

090523
Hos en annan granne har svalorna fullt sjå med att bygga på sitt bo. Eller har ungarna redan kläckts så det är  matning som pågår?

090523
Hemma igen håller kajorna på att mata sina ungar i skorstenen till ett av våra små uthus. De hörs när man går  förbi.
090523
Även ett maskrosfält kan se vackert ut. De gör sig bättre där än inne på gräsmattan.

Kommentarer
Postat av: A n n a Å h l s t r ö m

Fin-fina bilder :)

2009-05-24 @ 00:47:00
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad kan jag tillägga?

Ha en bra dag!

2009-05-24 @ 09:42:47
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Herr tjur ser ståtlig ut.

Fina bilder du bjuder på.

Håller med om att maskrosorna är vackra när dom inte finns i min trädgård.

Kram Ingrid

2009-05-24 @ 19:43:57
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0