Jag finns kvar

Jag vet att det har varit dåligt med inlägg på senaste tiden. Är det de gråa höstdagarna, som gör att inspirationen tryter? Och inte är det roligt att ta med kameran ut heller.

Idag har vi i alla fall hämtat hem ett lass hö till. Nu ska vi klara vintern för hästen och det ska nog räcka till barnbarnens kaniner och marsvin också. Jag hann dessutom börja såga upp av veden som vi tog hem för ett par månader sedan. Nu får det bli hårdkörning så att utejobben blir färdiga. Igår tog vi förresten in trädgårdsmöbler och stängde växthuset för säsongen.

Ska försöka bättra mig med både tätare inlägg och en och annan bild.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja när trädgårdsmöbler åker in och växthuset stängs..då är det vinter...bara 6 veckor kvar till jul...hi hi hi

Kram Ingrid

2009-11-10 @ 23:46:42
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Snöar lite försiktigt i dag!

Känner att det är dåligt med inspirationen även här!

Skall "vinterbona" åt hönsen så de inte fryser tårna av sig i vinter!

Ha en bra dag!

2009-11-11 @ 09:58:38
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: L8

Vi tackar redan nu för det kommande höet. Och om Wombat hade förstått vad jag sa så skulle han sjungit av glädje. Marsvinssång får vi varje gång det vankas hö.

2009-11-11 @ 20:08:07
Postat av: skogsfrun på dal

Inte behöver du bättra dig så som du jobbar och står i med det ena och tredje;) Men du måste unna dig en stilla sund vid datorn ibland, hehe.

2009-11-16 @ 17:55:39
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0