Äntligen...

har Saab-affären kommit i hamn. Det känns så skönt att det blir en fortsatt framtid för mina gamla arbetskompisar uppe i Trollhättan.

Idag hade vi ett celebert besök vid fågelbordet.

100126


100126
En stenknäck var och hälsade på. Det fick bli ett par snabba bilder innan den försvann. Jag rörde mig kanske lite för oförsiktigt innanför köksfönstret. Men efter en timma var den tillbaka.

I morgon skrämmer SMHI med mera snö. Tänk om man kunde snabbspola sig sådär en månad framåt i tiden. Men det blir väl till att fatta snöskyffeln igen i morgon.

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Underbar matkompis. Och så håller jag med dig Bo..tänk om vi kunde spola fram några månader..till si så där april-maj månad, det skulle inte jag säga nej tack till.

Lycka till med fotografering.Jag har en syster som har fotografering som hobby. Om du är sysslolös någongång gå in på hennes blogg: www.dagnys.hav.himmel.jord.webalbum.se Underbara bilder.

hälsn Gunnel

2010-01-26 @ 22:55:35
Postat av: Kerstin

Fint med stenknäcken, har bara haft ett sådant besök de senaste åren!

Här har inte kommit någon snö ännu,nästan kav lugnt, kanske lugnet före stormen?

Ha en bra dag:))

2010-01-27 @ 09:40:11
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

fina gäster du har vid fågelbordet.

Skönt för alla Saab arbetarna att de får vara kvar en stund till.

Kram Ingrid

2010-01-27 @ 19:43:48
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0