Kul och lessamt

Kul i veckan är att ha sonsonen Niklas och hans flickvän här. Hundpromenader och hästridning har avverkats.

110215
De unga tu med på promenad.

110215
Vem promenerar med vem? Schassen före och Niklas halkar med...

110215
Schassen på högsta hastighet.

110215
Hallå där, Zingo - det är min matte också!

110215
Hej, vad det går undan i snön.

110215
I år  har vi väldigt många domherrar på besök.

Det lessamma hände i morse när jag var och handlade på Torp, medan Lilla Frun var på återbesök hos doktorn.
När jag hämtade upp henne frågade hon om jag hade krockat. Det visade sig att höger framskärm och framdörr var demolerade av någon smitare. Det hade hänt medan jag var inne och handlade och eftersom det var på höger sida såg jag det inte förrän Lilla Frun påpekade det.

Det blev besök hos polisen för anmälan och sedan verkstaden för att beställa tid och ordna med vagnskadegarantin. 5 april fick vi tid på verkstaden. Håhåjaja....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så fina bilder!!!

Så fegt och fult av "smitaren"!!

2011-02-17 @ 17:16:17
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Tråkigt med bilen. Hoppas det ordnar sig för er.

Härligt med besök av nära och kära.

Inte dumt med besök av små domherrar också.

Hundarna verkar att trivas.

Kram Ingrid

2011-02-17 @ 21:10:58
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0