Tiden går fort

Nästan en vecka sedan förra inlägget. Men jag får skylla på vedhantering och lite fester. :-)

Den bärbara datorn kom tillbaka efter reparation i onsdags men felet kvarstod så i fredags for den iväg igen. För att säkra tillgängligheten var vi och handlade en ny bärbar idag, som jag ägnat kvällen åt att installera. Tur man har en son i branchen så man kunde fä telefonkonsultation när det blev för konstigt för en gammal man. Nu har lilla frun tagit över den nya för lite testkörning, dvs kolla in spelen som var med. :-)

Vårtecken: Det har börjat kackla i luften när gäss och svanar flyger förbi. Fortsätter plusgraderna tittar väl snart tussilagon upp.

Kommentarer
Postat av: woopsidaisy

men du hade väl en stationär oxå, eller... som du inte orkar gå bort till...?

2009-03-10 @ 20:48:05
URL: http://killingmanjaro.blogg.se/
Postat av: L8

Ja, vad det gäller hockeyn så är alla här nöjda i kväll! PM ska gå själv i morgon kväll. Själv ska jag ägna mig åt lite andligheter.

2009-03-11 @ 23:04:05
URL: http://l8er.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0