Hälsade på gamla kompisar på Saab

Idag var jag äntligen uppe på Saab och bjöd gamla arbetskamrater på semlekrans. Under all turbulens, som varit den senaste tiden, kändes det inte lockande att besöka gänget. Men nu börjar det lossna och allt verkar positivt för Saabs framtid. Det var riktigt roligt att få träffa och krama om dem.

I morgon bär det av till Hallstahammar för att fira de två äldre barnbarnens födelsedagar (15 resp 17 år). Åker via Göteborg och hämtar sonen och en hans grabbar, som följer med upp. Sonen får bli chaufför så jag ska bara ta igen mig. :-)

Snön vill jag egentligen inte kommentera men nu är det bara för mycket. Jag vill ha vår - nu!

Kommentarer
Postat av: Anna Åhlström

Jag vill också ha våååår!

2010-02-05 @ 20:27:50
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tack för Din rara kommentar hos mig, det är en tung tid nu, jag vill oxå ha vår!

2010-02-06 @ 09:55:04
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: Lena

En stenknäck landade här. Dina 14 är väl på gränsen till rekord. Väldans roligt. Vår - snart - gärna!

2010-02-09 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0